تاکنون پرونده ۲۲ شهید مدافع سلامت در خراسان رضوی تایید شده است

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون ۲۲ پرونده مربوط به شهدای مدافع سلامت در استان خراسان رضوی تایید شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از نظام پزشکی مشهد ، دکتر مسعود زحمتکش افزود: تاکنون بیش از ۴۰ پرونده شهید سلامت از ابتدای همه‌گیری کرونا در استان خراسان رضوی تشکیل شده است که ۱۳ پرونده تایید نشده، ۲۲ پرونده تایید شده و مابقی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه موج‌های سهمگینی از کرونا را پشت سر گذرانده‌ایم، بیان کرد: پزشکان و پرستاران به رغم ابتلا به این بیماری و عوارض آن در شیفتهای کاری حضور داشته و دارند.

زحمتکش ادامه داد: این روزها به دلیل گسترش واکسیناسیون کمی از ترس و دلهره مواجهه و ابتلا به کرونا در سطح جامعه کاسته شده است، اما روزهایی که ارائه خدمت در مراکز درمانی حکم بازی با جان داشت را نباید فراموش کرد.

 تاکنون پرونده ۲۲ شهید مدافع سلامت در خراسان رضوی تایید شده است

نایب رییس انجمن پزشکان عمومی خراسان رضوی اضافه کرد: هم اینک از قله موج هفتم کرونا عبور کرده‌ایم اما تا رسیدن به شرایط پساکرونا هنوز فاصله زیادی داریم، لذا رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون ضروری است.

از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون حدود ۳۰۰ مدافع سلامت در کشور به شهادت رسیدند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha