دولت شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کند

قم_ایرنا_ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه (س) با اشاره به تلاش شبانه‌روزی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور برای پیشبرد اهداف، گفت: این دولت به دنبال انجام کار خوب است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که امور به طرز شایسته ای انجام شود.   

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار محمدجواد حاج‌حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: بعضی افراد کارهایی را فکر نکرده، انجام می‌دهند و خودشان و دیگران را به زحمت می‌اندازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) می فرمایند که بعد از تدبر و عاقبت‌اندیشی، اگر کارها در جهت رشد بود، آن را ادامه دهید و اگر دیدید که این کار موجب گمراهی و ضلالت است، از آن پرهیز کنید.

وی گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند که هرگاه کاری انجام می دهید؛ از روی دانش و خِرَد باشد و از کار بدون تدبر و دانش پرهیز کنید و همچنین امیرمومنان(ع) می فرمایند که هر کس نظرات دیگران را بپرسد و در کار خود مشورت کند، از پشیمانی ایمن می ماند و اگر مشورت نکند، به پلیدی گرفتار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه نیت‌ها خوب باشد، خداوند متعال نیز کمک می‌کند، بر توسل به اهل بیت(ع) تاکید کرد و اظهار داشت: باید در انجام کارها، دست به دامن ائمه اطهار(ع) بشویم.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha