۸ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84872128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشدار ریگ بوشهر: جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه چهار خطه می شود

گناوه - ایرنا - بخشدار ریگ گفت: جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه که از راه‌های مهم ساحلی استان بوشهر است، چهار خطه می شود.

به گزارش ایرنا، ضرغام محمدی روز سه شنبه در آیین افتتاح میدان ورودی ( امام علی ) شهر بندرریگ به مناسبت هفته دولت افزود: مطالعه چهار بانده کردن این پروژه به اتمام رسیده و استاندار بوشهر بجد پیگیر است که اجرای آن آغاز شود.

وی اظهارکرد: بخش ریگ در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و با اجرای چندین پروژه مهم و شاخص در هفته دولت، محور توسعه شهرستان گناوه محسوب می شود.

محمدی گفت: با تلاش و همت جهادی استاندار بوشهر،  فرماندار گناوه و امام جمعه این بندر، حرکت شتابان در توسعه و خدمات به مردم دوچندان شده است.

بخشدار ریگ افزود: میدان ورودی (امام علی ) این بندر یکی از ورودی های شهرستان گناوه از استان بوشهر و دیگر استان های همجوار است که با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر احداث و نمای زیبایی در این منطقه بخشیده است.

بخشدار ریگ بوشهر: جاده ساحلی بندرریگ به گناوه چهار خطه می شود

وی اظهارداشت: یکی از پروژه های مهم دیگر عمران شهری این بندر ، افتتاح خیابان شهید مطهری است که نقش اثرگذاری در حوزه ترافیک، پدافند غیرعامل و دسترسی به ساحل  دارد.

امام جمعه بندر ریگ با گرامیداشت هفته دولت گفت: در یک سال اخیر با  نگاه و توجه دولت سیزدهم، طرح های مهمی در این بندر  اجرا شده است که امیدواریم این روند با یک برنامه ریزی منسجم و دقیق تداوم یابد و این منطقه به آن حقی که دارد دست یابد.

بخشدار ریگ بوشهر: جاده ساحلی بندرریگ به گناوه چهار خطه می شود

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه های مردم این بندر که در جوار جاده ساحلی استان بوشهر قرار دارد، داشتن یک ورودی مناسب بود که به همت مسئولان محقق شد.

وی اظهارداشت: این بندر نماد ولایتمداری است و دروازه ورودی آن به نام زیبای حضرت علی (ع) مصداق آن است.

شهردار بندر ریگ گفت: در هفته دولت امسال چندین طرح مهم افتتاح شده که بارزترین آن خیابان شهید مطهری منتهی به ساحل و میدان امام علی (ع) در ورودی این شهر است.

محمد حجی افزود: پروژه میدان ورودی این شهر با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری احداث و تکمیل شده است.

بخشدار ریگ بوشهر: جاده ساحلی بندرریگ به گناوه چهار خطه می شود

وی اظهارداشت: نصب المان مزین به نام حضرت علی (ع)، محوطه سازی، سنگ فرش ، نورپردازی، سیستم روشنایی در این پروژه به مساحت ۸۱۰۰ متر مربع کار شده و فضای سبز آن نیز در دستور کار قرار دارد.

شهردار بندر ریگ گفت: اجرای این پروژه به صورت امانی احداث شده که در هزینه کردها صرفه جویی خوبی صورت گرفت.

وی بیان کرد: برای بازگشایی و تکمیل خیابان شهید مطهری ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار بندرریگ یادآورشد: ۹ طرح عمران شهری در این بندر در طول یک سال اجرایی شده است که در هفته دولت افتتاح می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha