رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی: هیچ مدرکی برای لغو مجمع ارائه نشد

تهران- ایرنا- رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: دلیل لغو مجمع را نمی‌دانم. تصمیم گیرندگان نیز هیچ مدرک و مستندی برای این کار ارائه نکردند.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) و تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. عزیزالله محمدی، مهدی تاج و میرشاد ماجدی سه مدعی رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند که برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکز در بدو ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: نمی‌دانم این چه برنامه‌ای بود. همه اعضای هیئت رئیسه اظهار بی‌اطلاعی کردند و این تصمیمی بود که کامرانی‌فر گرفت و اعضای مجمع نیز در جریان نبودند. این بسیار بد است که در حضور نمایندگان خارجی اینگونه تصمیم‌گیری شود. ما تا ساعت چهار نیم صبح بیدار بودیم و منتظر دستور دوستان بودیم.

وی این را هم افزود: اگر قرار بود که مجمع لغو شود باید ۴۸ ساعت قبل اعلام می‌شد. دلیل این تصمیمات را هم نمی‌دانم. برخی از دوستان با شنیدن خبر لغو به شهر خود بازگشتند. پشت این قضیه چه کسی بوده شاید به هدف خود رسیده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha