آزمون: انتخابم از طرف ماجدی برای کسب رای، حاشیه‌سازی بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: این حرف که میرشاد ماجدی برای آنکه رای بانوان را داشته باشد من را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زنان انتخاب کرد، حاشیه‌سازی بود. در مجمع قبلی حق رای داشتم؛ اما سرمربی هم نشدم این نشان می‌دهد که فوتبال سالمی داریم.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) و تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. عزیزالله محمدی، مهدی تاج و میرشاد ماجدی سه مدعی رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند که برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

مریم آزمون در بدو ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیشب بیدار بودم و خوب شد که به رشت بازنگشتم. اتفاقاتی افتاد و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

وی افزود: نیاز به مدیر خوب داریم و بعد از مجمع امیدوارم نائب رئیس خوبی برای بخش زنان انتخاب کنیم. تا با برنامه‌ریزی بهتری جلو برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در واکنش به حاشیه‌سازی درباره رای وی در مجمع قبلی انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع قبلی صاحب رای بودم. بعد سرمربی نشدم و همیشه حرف و حدیث‌هایی است که برای ما درست می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که میرشاد ماجدی برای آنکه رای بانوان را داشته باشد شما را انتخاب کرد؟ یادآور شد: در مجمع قبلی حق رای داشتم؛ اما سرمربی هم نشدم. این نشان می‌دهد که فوتبال سالمی داریم و این صحبت‌ها حاشیه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha