امروز همه مولفه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور روند صعودی دارد

قزوین -ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز همه مولفه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور روند صعودی دارد و در مسیر اعتلایی قرار داشته که به معنی موفقیت یک ملت ولایی در سایه سار فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه در رزمایش سراسری اعزام گروهای جهادی و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، برگزار شد، افزود: امروز قدرت آمریکا به رغم توان اقتصادی و نظامی قابل اعمال نبوده و فاقد تاثیر می باشد و به شدت کاهش پیدا کرده است و تمامی موسسات مطالعات راهبری این کشور و غرب این گفته را تایید می کنند.

وی همچنین گفت: آمریکا در حال فروپاشی، نزول و طی کردن سیر قهقهرایی خود است که این مساله از موفقیت های ملت عظیم و بزرگ ایران محسوب می شود که در سال‌های اخیر بزرگترین اجتماع رسانه‌ای، نظامی و اقتصادی علیه خود را خنثی کرد و از یک پیچ تاریخی حساس عبور نمود.

سلیمانی افزود: غرب هیچ گفتمان رهایی بخش برای مردم ندارد و مکاتب و مظاهر رنگارنگ آن یکی پس از دیگری آزمون خود را پس داده و نشان دادند فاقد توان و ظرفیت برای سعادت و نجات جامعه بشری هستند.

غرب توان جلوگیری از تسری گفتمان انقلاب اسلامی را ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: همچنین گفت: امروز یک مکتب رهایی بخش در حال گسترش است و آن گفتمان انقلاب اسلامی است که قلب اروپا را به زودی فرا خواهد گرفت که نمونه آن سرود "سلام فرمانده" است و غرب توان جلوگیری از تسری این فرهنگ را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران گذشته پرافتخاری دارد و چشم انداز با عظمتی پیش روی آن قرار گرفته است.

سلیمانی با بیان اینکه امروزه مفهوم قدرت تغییر کرده و دیگر قدرت های سخت امکان نفوذ و سلطه گذشته را ندارند،افزود: انقلاب اسلامی، ریشه در عاشورا دارد و بذر آن در ایام عاشورا کاشته شد و طی ایام متمادی، علما و مردم مسلمان از آن مراقبت کردند تا در انقلاب اسلامی با رهبری امام عظیم الشان رشد کرد و نهال الهی جمهوری اسلامی برآمد و میوه داد.

وی همچنین گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که از سوی خداوند به ملت ایران ارزانی شد چون مردم ایران در طول اعصار مختلف به ویژه دوران رژیم ستمشاهی جانفشانی های زیادی از خود نشان دادند.

این مسوول اضافه کرد: عظمت این موهبت الهی آنچنان گسترده است که اگر جانفشانی ها را در کفه مقابل آن قرار دهیم بسیار ناچیز است و باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

وی افزود: در مقابل نظام جمهوری اسلامی، تمامی قدرت ها ایستادند و تمام ظرفیت های منطقه‌ای را با همکاری سلاطین و حکام مرتجع و پیرو نظام سلطه و غرب مقابل ملت ایران بسیج کردند ولی کاری از پیش نبردند.

سلیمانی با اشاره به شکست توطئه های آمریکا علیه ایران،گفت: امروز آمریکای جنایتکار به شکل ظاهری ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان و ۲۵ درصد اقتصاد جهان را دارد ولی فاقد هرگونه تاثیرگذاری در منطقه است.

شهید رجایی ۲۸ روز در کسوت رئیس جمهور خدمت کرد اما نامش برای همیشه در تاریخ ماندگار ماند

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: شهید رجایی در کسوت رییس جمهوری ۲۸ روز خدمت کرد ولی نام او در تاریخ ماندگار شد و دوران شهید رجایی برای آیندگان دوران درس آموز خواهد ماند و بر دوران صدارت امیرکبیر سایه خواهد انداخت چون سیره خدمت شهید رجایی ترجمه اسلام ناب بود.

وی افزود: رویکرد خدمت گروه های جهادی در بسیج به عنوان فرزندان انقلاب و در ادارات به عنوان کارگزاران بسیجی در امتداد راه شهید رجایی و شهدا تلقی خواهد شد و در گام دوم انقلاب با توسعه خدمت و با انتقال آن به میان مردم راه شهیدان را تداوم خواهیم بخشید و برای تحفق اهداف آنها تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: مجالس شهدا را با میزهای خدمت و گروه های جهادی تلفیق خواهیم کرد چون خدمت به مردم پاسداشت راه شهدا خواهد بود.

سلیمانی افزود: ملت ایران با افتخار در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه بزرگی را رقم زد و دولت خدمتگزار، مجلس انقلابی و قوه قضاییه با رویکرد خدمت جهادی برای خدمت به ملت به میدان آمدند و سپاه و بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب در کنار کارگزاران در میدان های خدمت تمام ظرفیت ها و توان خود را به میدان خواهند آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha