۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 84872589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداربوشهر بر تاسیس نواحی صنعتی در شهرستان جم تاکید کرد

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: باتوجه به اینکه شهرستان جم در جوار صنعت قرار دارد راه اندازی و تقویت نواحی صنعتی در این شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در پایان سفر به شهرستان جم در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان جم فاقد ناحیه صنعتی بود و با تلاش مسئولان عملیات اجرایی یک ناحیه صنعتی در این شهرستان آغاز شد.

وی اظهار کرد: باتوجه به ضرورت صنعتی بودن شهرستان جم تلاش می‌شود تا دهه فجر پیش رو یک ناحیه صنعتی دیگر به این شهرستان اضافه شود.

محمدی زاده گفت: شهرک‌های صنعتی خوشه‌های تامین را شکل می‌دهند و نیازمندی‌های فنی و عمومی صنایع را تامین می‌کنند براین اساس برای ما مهم است که این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به خصوص در شهرستانی مانند جم شکل بگیرند و  زمینه تولید برای  مدیران و شرکت‌های دانش بنیان در این شهرک‌ها فراهم شود.

 استاندار بوشهر اضافه کرد: با این نگاه تلاش می شود زیرساخت لازم برای اجرای ناحیه های صنعتی در استان فراهم شود.

وی یادآورشد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم افتتاح و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر گفت: نگاه و رویکرد دولت انقلابی انجام کارها و ارائه خدمات مطلوب به مردم در کمترین زمان ممکن است و این کار تنها از عهده مدیران انقلابی، پاکدست و جهادی که بی منت تلاش می‌کنند برمی آید.

وی ادامه داد: اهالی شهرستان جم مردمانی انقلابی و غیور هستند که در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۷۰ شهید افتخار آفریدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha