معاون استاندار هرمزگان: دشمن درباره پیاده‌روی اربعین دچار اشتباه محاسباتی شده است

بندرعباس-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: دشمنان در خصوص پیاده روی بزرگ اربعین دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و توطئه‌های آنها برای خدشه وارد کردن به این اجتماع عظیم بی ثمر است.

به گزارش دریافتی ایرنا، احسان کامرانی روز سه شنبه در آئین گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندی و تجلیل از مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان افزود: پیاده روی بزرگ اربعین نمادی مهم از تمدن نوین اسلامی است که روز به روز بر عظمت آن افزوده می‌شود.
وی با اشاره  به اهمیت روحیه کار جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: وجود روحیه کار جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی زمینه‌ساز تسریع در رشد و توسعه استان و رفع مشکلات مردم خواهد شد و شهیدان رجایی و باهنر نیز به دلیل داشتن روحیه جهادی و مردمی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: روحیه اخلاص، تواضع و مردمی بودن عامل مهمی بود که شهیدان رجایی و باهنر را ممتاز کرد.
وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی  طرح های متعدد در سطح استان، تصریح کرد: در اوج تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان، امسال ۸۷۱ طرح عمرانی در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: رشد بیست و پنج برابری طرح های عمرانی نسبت به سال گذشته مرهون تلاش های جهادی استاندار استان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، همراهی مردمی و همه ارکان با مدیریت عالی استان است.
کامرانی با اشاره به آغاز ۲ پروژه بزرگ نفتی استان، افزود: امسال همزمان با هفته گرامیداشت دولت عملیات اجرایی ۲ طرح بزرگ پالایشگاهی شهید سلیمانی و مکران آغاز شد که زمینه‌ساز تحولات مهمی در استان خواهد شد.
‌وی گفت: بهره برداری از دو پالایشگاه بزرگ شهید سلیمانی و مکران استان هرمزگان را به قطب نفت و انرژی کشور مبدل خواهد کرد.
‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان از نظر تولید فولاد در رده سوم کشور قرار دارد و با بهره برداری از طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان به قطب اول تولید فولاد کشور تبدیل خواهد شد.
کامرانی تصریح کرد: طرح های مهمی در شهرستان بشاگرد به ویژه در حوزه راهسازی در حال اجرا است که زمینه ساز تحول این شهرستان خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: نرخ بیکاری در هرمزگان با کاهش مناسبی همراه است و با اقداماتی که در حال اجراست، دغدغه های اشتغال جوانان هرمزگانی مرتفع می شود.
کامرانی تصریح کرد: وجود نرخ بالای بیکاری در هرمزگان با وجود بنگاه های بزرگ اقتصادی زیبنده آن نیست و لازم است جوانان هرمزگانی از وجود این بنگاه ها بهره مند شوند.
در پایان این آئین از مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج فعال و برتر ادارات کل استان با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha