۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84872678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد کارمندان خراسان رضوی عضو بسیج ادارات هستند

مشهد- ایرنا- رییس بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی گفت: بدون در نظر گرفتن نیروهای آموزش و پرورش که عضو بسیج فرهنگیان هستند ۷۰ درصد از کارمندان استان عضو بسیج ادارات هستند.

ابوالفضل کهنسال روز سه‌شنبه در حاشیه همایش بسیج ادارات و گروههای جهادی بسیج کارمندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همایش امروز با هدف بزرگداشت شهدای دولت و روز قشر بسیج کارمندان و همچنین شروع فعالیت گروههای جهادی برگزار شد.

وی ادامه داد: همه پایگاههای بسیج ادارت گروههای جهادی نیز دارند که در حوزه کارهای عمومی از جمله حضور و کمک در حوادث غیر مترقبه و همچنین جمع آوری کمکهای مومنانه فعالیت می‌کنند.

همایش بسیج ادارات خراسان رضوی در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد.

روز چهارم شهریور به نام روز کارمند و روز هشتم شهریور که مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است به نام روز قشر بسیج کارمندان نام‌گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ منجر به شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و حجت الاسلام محمد جواد باهنر، نخست وزیر شد که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند.

به منظور بزرگداشت نام این شهیدان و نیز آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha