هجمه‌های مداوم دشمن موجب قدرتمندی و استحکام نظام اسلامی شده است

بوشهر - ایرنا - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: هجمه‌های مداوم دشمن علیه جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته ا نه تنها به این نظام خدشه ای وارد نکرده بلکه موجب قدرتمندی و استحکام آن نیز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای ترور استان بوشهر افزود: دشمنان این نظام از روزی که انقلاب اسلامی شکل گرفته تاکنون همواره به دنبال این بودند که این نظام نباشد اما می‌بینیم که امروز ایران قوی‌تر، مقتدرتر و با معنویت‌تر از قبل با جوانانی مومن، متعهد و شادب همواره مسیر پیشرفت و ترقی را طی کرده است و در مقابل، دشمنان ان ضعیف تر و درمانده تر از قبل شده اند.

وی اظهار کرد: خون شهدای این سرزمین که در راه خدا و برای حفظ اسلام و مسلمین ریخته شده اجازه نمی‌دهد دشمن براحتی نفس بکشد و آرام باشد.

شیرازی با بیان اینکه امروز ملت ایران از هیچ قدرتی نمی‌هراسد گفت: دشمن در ۴۳ سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کردند با جنگ نظامی و کشتار مردم بی دفاع ایران، انقلاب را به زانو درآورند و با تحمیل جنگ فرهنگی می‌خواستند ملت را از دین و اعتقادات اسلامی خود جدا کنند اما در مقابل عزم و اراده و رهبری ولایت فقیه شکست خوردند.

وی تاکید کرد: امروز و در جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی دشمن به طور یقین پیروز میدان باز هم ملت ایران است و آینده جمهوری اسلامی از امروز نیز زیباتر و روشن تر است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ترامپ تصور می‌کرد اگر سردار سلیمانی را به شهادت برساند کار تمام است و به هدف خود رسیده به همین دلیل ناجوانمردانه و در دل شب بیرون از فرودگاه سردار را هدف قرار می‌دهد این اقدام دشمن نشانه ضعف استکبار و قدرت جمهوری اسلامی است چرا که آنها جرات رویارویی با ایران اسلامی در روز روشن و میدان نبرد را ندارند.

وی همچنین با اشاره به عملیات نظامی چلچراغ از سوی سازمان منافقین و ارتش عراق علیه ایران در ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ با هدف تصرف شهر مهران گفت: ایران در پاسخ به این عملیات با طراحی عملیات مرصاد دشمن را زمین گیر کرد. 

شیرازی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست ادامه داد: امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان داخلی؛ ایران اسلامی مجهز به موشک‌های نقطه زن است و دشمن جرات مقابله با قدرت موشکی، پهپادی و تجهیزات نظامی ما را ندارد.  

وی تاکید کرد: این حضور مردم است که انقلاب اسلامی را حفظ کرده و دشمن از قدرت ولایت فقیه می‌ترسد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: شهدا پای حق ایستادند تا دین بماند و این مسیر حق استمرار دارد و تمام شدنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha