رفع مشکلات و موانع فعالیت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان فارس
عکس تزئینی است

شیراز- ایرنا- مشکلات و موانع فعالیت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی استان فارس در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و رفع شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس؛ «محسن ربانی زاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در چهارصد و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان، با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای مصوبات کارگروه تسهیل دغدغه تولید داشته باشند و راهکار عملیاتی و اجرایی ارائه کنند، گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دلایل موانع تولید و عدم انجام مصوبات را احصا، بررسی و به استانداری اعلام کنند.

عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ترک فعل و تخلف است
ربانی زاده با اشاره به اینکه روند اجرای تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، پایش می‌شود، افزود: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، حکم قانون را دارد و عدم اجرای آن به معنای ترک فعل و تخلف است.
ربانی زاده یاد آور شد: هدف از این کارگروه  ایجاد رونق اقتصادی واحدهای تولیدی با تشریک مساعی دستگاه‌های اجرایی و بانک هاست.
حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تبریک هفته دولت به کارکنان و  کارمندان دولت  گفت: تامین مالی و تعیین تکلیف بدهی و…. از جمله مشکلات مطرح شده توسط مدیران واحدهای تولیدی بود که پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده در جهت رفع موانع این واحدها اتخاذ شد.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس اضافه کرد: از تعداد ۲۲ واحد که رفع مشکل شدند، مشکلات ۱۶ واحد پس از شناسایی و احصاء توسط کارشناسان هر حوزه درجلسه کمیته تخصصی (بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، زیرساختی و...) ذیل کارگروه موصوف بررسی شده بود که در کارگروه‌ تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نهایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha