۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84873924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۶ میلیارد تومان از محل فروش سوخت جایگاه‌های مرزی کردستان به خزانه واریز شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد، از محل فروش جایگاه‌های مرزی استان و پایش و کنترل فروش در باک، بیش از یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال به خزانه دولت واریز شد.

جهانبخش نوکانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان واریزی حاصل از فروش سوخت در جایگاه های مرزی استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: استفاده از خدمات الکترونیک، سامانه فروش مرزی، ساماندهی نیروهای کنترلی ‏متصدی کنترل باک کامیونهای ورودی به بازارچه در راستای تسهیل صادرات و جلوگیری ‏ازقاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به افزایش تردد کامیونهای ترانشیپی عراقی و رونق کسب و کار در این ‏بازارچه بر آماده بودن زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان تاکید کرد.

نوکانی استقرار ۲ باب جایگاه سیارعرضه نفتگاز در بازارچه برای تحویل سوخت ‏به کامیونهای عراقی ورودی به بازارچه سیرانبند را در همین راستا عنوان و اضافه کرد: ‏اقدامات عملیاتی و کنترلی صورت گرفته در مرز سیرانبند در راستای جلوگیری از قاچاق ‏فرآورده و ایجاد درآمد برای کشور موثر است.

وی ادامه داد: به دلیل تفاوت قیمت فرآورده در۲ سوی مرز و سواستفاده افراد سودجو در این زمینه، کنترل و نظارت خاص این شرکت در مرزهای خروجی استان انجام می‌شود.

در حال حاضر۸۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha