۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند

گرگان - ایرنا - مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد کشور گفت: بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مددجویان این نهاد زیر پوشش حمایت بیمه سلامت بوده و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، مجتبی احمدلو روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل بیمه سلامت گلستان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تمامی مددجویان شهری و روستایی فاقدبیمه استان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

به گفته وی اکنون بیش از چهار میلیون و۵۰۰ هزار مددجوی این نهاد در کشور از خدمات بیمه استفاده می‌کنند.

احمدلو در خصوص وضعیت پوشش بیمه مددجویان گلستان، افزود: ۱۶۵ هزار نفر زیرپوشش حمایت کمیته امداد این استان هستند که بیش از ۱۲۰ هزار نفر آنان معادل ۷۷ درصد که همگی روستایی هستند از حمایت بیمه سلامت برخوردارند.

وی از مسوولان اداره کل بیمه سلامت گلستان خواست دسترسی مددجویان کمیته امداد این استان را به تمامی مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت برای استفاده از نظام ارجاع یک بیشتر فراهم کنند.

مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه های اجتماعی کمیته امداد امروز چهارشنبه علاوه بر این، نشستی با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای حل مسایل و مشکلات مددجویان در حوزه سلامت برگزار و با تعدادی از خانواده‌های دارای مددجو بیمار بستر در شهرستان غرب استان از جمله  کردکوی و بندرگز عیادت و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha