۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبر: 84874614
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدال‌آوران برون‌مرزی ورزش قم تجلیل شدند

قم-ایرنا- مدال آوران برون مرزی ورزش قم در سالجاری روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور استاندار قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان قم در این مراسم، بیان کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو چین که شهریورماه سال آینده برگزار خواهد شد، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است که ورزشکاران قمی در پیش رو دارند.

روح‌الله رمضانی ابراز داشت: در مراسم امروز از مدال‌آوران برون‌مرزی قم در شش ماه ابتدای سال تجلیل شد و به‌زودی در قالب مراسم دیگری از مدال‌آوران برون‌مرزی سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: مدال‌های برون‌مرزی قم طی سالهای اخیر در تاریخ ورزش این استان بی‌سابقه بوده، این درحالیست که  روند به رشدی برای ورزش قم در حوزه همگانی و قهرمانی متصور است.

فعالیت ۲۶۰ باشگاه ورزشی بانوان در قم

معاون امور ورزش بانوان قم نیز در ادامه بیان کرد: در بخش بانوان ۴۵ هیات ورزشی فعال است و ۲۶۰ باشگاه ورزشی نیز مشغول فعالیت هستند.

لیلا عنبری افزود:‌ همچنین در شهر قم ۶۰ باشگاه اختصاصی بانوان فعال است؛ در کمتر رویداد ملی و بین‌المللی است که بانوان اعزامی قم بدون مدال برگشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هندبال،تیراندازی، ووشو، والیبال و رشته‌های رزمی همیشه برای استان قم دارای مدال بوده‌است.

دراین آیین از نسترن فراهانی و زهرا فتوتی از ملی پوشان تیم هندبال کشور به همراه شاهین میکاییلی، امیرمهدی سعیدی نوا، علیرضا نجاتی و روح‌الله نعمتیان کشتی گیران مدال‌آور قمی با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است از ابتدای سالجاری ورزشکاران قمی در رشته ورزشی هندبال ۲ مدال و کشتی نیز ۸ مدال برون مرزی به ارمغان آورده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha