۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84874739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ واحد تولیدی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در پاکدشت افتتاح شد

پاکدشت- ایرنا- با حضور سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، ۴ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی پاکدشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۴ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۶۲۲ نفر و حجم سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در دو شهرک صنعتی شنزار و عباس‌آباد افتتاح شد.
محسن اردستانی گفت: کارخانه تولید ظروف پلاستیکی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۰ نفر، کارخانه  تولید انواع سپر خودرو با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۶۰ نفر، کارخانه تولید کننده تُستر برقی و لوازم خانگی با حجم سرمایه‌گذاری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۷۲ نفر و کارخانه تولید کننده شیرآلات بهداشتی و صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۹۳ طرح عمرانی، خدماتی و زیرساختی با حجم اعتبار ده هزار میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت افتتاح گردید که این طرح‌ها نقش به سزایی در ارائه خدمت بیشتر به مردم ایفا کرده و فرصت‌های شغلی پایداری را در شهرستان پاکدشت ایجاد کرده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha