زیرساخت‌های مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی به طور کامل تامین شود

ارومیه – ایرنا – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با ابراز خرسندی از بازگشایی مرز تمرچین برای تشرف زائران حسینی در ایام اربعین به کربلای معلی گفت: زیرساخت‌های مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به طور کامل تامین شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: خوشبختانه با تلاش مسوولان استانی، مرز تمرچین برای تردد زائران حسینی بازگشایی شد که باید از این فرصت فرهنگی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) همه نهادها و ادارات مسوول باید برای تامین زیرساخت ها و امکانات کمک کنند تا زائران به راحتی تردد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری اظهار کرد: بانک ها اهتمام و جدیت بیشتری در رفع مشکل بخش تولید داشته باشند و در راستای رفع مشکل سرمایه در گردش بخش صنعت و تولید، همت بالاتری از خود نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد:عمالکرد بانک ها در رفع مشکلات سرمایه در گردش تولیدکنندگان جای گلایه دارد و باید توجه بیشتری به این بخش صورت گیرد.

وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات در آذربایجان غربی، در وضعیت کنونی، موضوع مسکن است که باید برای رفع آن از تجارب دیگر استان ها و برخی کشورهای موفق بهره ببریم.

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات بخش های مختلف اقتصادی و عمرانی، بر جلوگیری از اجرای نیمه تمام طرح ها تاکید کرد و افزود: برخی طرح ها در ارومیه سال‌هاست با وجود هزینه و اعتبار زیاد، بی نتیجه بوده و به اتمام نرسیده است.

امام جمعه ارومیه همچنین، استفاده بهینه از ظرفیت های معدنی آذربایجان غربی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید بیش از پیش، از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین در خطبه نخست نمازجمعه این هفته، بر موضوع نصیحت پذیری تاکید کرد و ادامه داد: همه ما نیازمند موعظه و نصیحت هستیم و باید به دنبال این امر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha