۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84876295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عقاب الوند اسدآباد صدرنشین لیگ برتر فوتبال همدان شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 84876295
عقاب الوند اسدآباد صدرنشین لیگ برتر فوتبال همدان شد

همدان- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان با شگفتی‌سازی عقاب الوند اسدآباد در صدر جدول پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا با گذشت سال‌ها از قدرت نمایی تیم‌های شرق همدان در لیگ برتر فوتبال این استان، حالا نوبت به تیم‌های غرب نشین رسیده تا خودنمایی کنند.

نماینده اسدآباد که در هفته نخست موفق به برتری یک بر صفر مقابل مهر همدان شده بود، در هفته دوم نیز چهار بر یک شهرداری مریانج را شکست داد تا با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد، ستاره سرخ تویسرکان هم به دومین برد پیاپی خود دست یافت و فقط با تفاضل گل کمتر نسبت به عقاب الوند اسدآباد در جایگاه دوم ایستاد.

گرین کشاورز نهاوند که از تیم‌های با سابقه استان همدان در لیگ دسته سه کشور است هم این هفته مقابل شهدای جورقان به تساوی یک بر یک رسید تا در میانه‌های جدول قرار بگیرد ضمن اینکه نماینده جورقان با چهار امتیاز در رده سوم ایستاد.

ذوب و فلزات بهار دیگر تیم با سابقه همدان در لیگ‌های کشوری مقابل یاران داریوش نهاوند به تساوی یک بر یک رسید تا در میاننه‌های جدول باقی بماند.

عقاب الوند اسدآباد صدرنشین لیگ برتر فوتبال همدان شد

الوندنوین همدان نیز با برتری برابر پاساگاردنوین نهاوند به نخستین برد خود دست یافت و به رتبه پنجم جدول لیگ برتر فوتبال استان همدان صعود کرد.

تیم‌های داریوش، پاسارگاد نوین و گرین‌کشاورز از نهاوند، الوند نوین، مهر و شهدای جورقان از همدان ذوب‌فلزات از بهار، شهرداری از مریانج، ستاره‌سرخ از تویسرکان و عقاب‌الوند از شهرستان اسدآباد فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال این استان را تشکیل می‌دهند.

تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور راه خواهد یافت.

فصل گذشته تیم علم و ادب موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان شد اما به دلیل مشکلات مالی امتیاز این تیم به شهرستان ملایر فروخته شد تا سردارزند ملایر نماینده این فصل استان همدان در لیگ دسته سه کشور باشد.

هم اکنون استان همدان دارای یک نماینده در لیگ یک، یک نماینده در لیگ ۲ و یک نماینده در لیگ دسته سه فوتبال کشور است.

استان همدان یکصد تیم فوتبال در رده‌های سنی مختلف دارد و ۱۰ هزار فوتبالیست در سطح شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha