۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84876395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

٢٩ موکب از گیلان برای خدمات رسانی در اربعین حسینی آماده شدند

رشت - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از آمادگی ٢٩ موکب برای خدمات رسانی به زائران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید دوهندو در جلسه ستاد اربعین حسینی استان افزود: تعدادی از این موکب‌ها از استان گیلان اعزام شدند و بقیه نیز در حال اعزام است.

وی عنوان کرد: اگر چه خدمات‌رسانی موکب‌های استان براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سیزدهم شهریورماه آغاز می‌شود اما تعدادی از این ایستگاه‌ها از چند روز گذشته مستقر شده و آماده پذیرایی و خدمت به زوار اباعبدالله (ع) هستند.

وی گفت : ٢ موکب نیز برای پذیرایی از مهمانان و زائران جمهوری آذربایجان و قفقاز که از طریق گیلان عازم سفر اربعین می شوند در شهرستان‌های آستارا و نیز لوشان فعال شده است.

وی با بیان اینکه مرز خسروی برای ما بسیار مهم است، گفت: موکب شهرستان رودسر گیلان نیز در این مرز خروجی کشور برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا(ع)   آماده می شود.  

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان افزود: یک موکب در مهران و هفت موکب نیز در نجف اشرف برای پذیرایی از زائران مستقر هستند ضمن اینکه ١٩ موکب در صحن و سرای حضرت سیدالشهدا فعال می شوند.

بر اساس اعلام مدیریت حج و زیارت گیلان در این جلسه، تاکنون ۳۵ هزار و ۷۵۱ نفر در سامانه سماح برای اربعین حسینی ثبت نام کردند که از این تعداد نام نویسی ۲۶ هزار و ۸۸۶ نفر قطعی شده است.

جلسه ستاد اربعین حسینی امروز شنبه به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان برگزار شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha