آثار گرافیکی اربعین جوانان مجمع طراحان انقلاب هرمزگان اکران می‌شود

بندرعباس – ایرنا - رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: آثار تولیدی گرافیکی جوانان مجمع طراحان انقلاب این استان به مناسبت اربعین امام حسین (ع) در سطح شهرهای هرمزگان در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سعید عبدلی‌زاده روز شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه طراحی تبلیغات و گرافیک  شهری ویژه ‌اربعین حسینی که در سالن اجتماعات حوزه هنری هرمزگان برگزار شد، به نقش هنر و هنرمندان در تولید آثار اربعین پرداخت.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری واقعه عاشورا، پیوند کربلا و اهل بیت علیهم السلام است، ادامه داد: رمز بقای یک هنرمند گرافیک در تولید یک اثر هنری با محوریت کربلا نیز به آن نگاه خلاقانه‌ای است که در آثاری هنری خود به کار می‌گیرد.

رییس حوزه هنری هرمزگان ادامه داد: اثرگذاری یک اثر هنری به ویژه واقعه عظیم عاشورا در ذهن مردم نیز بی‌شک در میزان خلوصی است که یک هنرمند در استفاده از عناصر ناب انسانی و روانی در آفرینش اثر خود بکار برده است.

مهران پندار، مدرس کارگاه آثار گرافیکی اربعین نیز گفت: این کارگاه با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ، مجمع طراحان انقلاب اسلامی آفتاب هرمزگان و شهرداری بندرعباس به مدت دو روز با هدف تولید آثار گرافیکی و اکران بیلبورد های شهری در سطح استان و شهر بندرعباس برگزار شده است.  

وی هدف از برگزاری این کارگاه را بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت فنی و محتوایی هنرمندان گرافیست جوان استان هرمزگان در طراحی تابلوها و بیلبردهای شهری با موضوع واقعه عظیم اربعین حسینی و آماده سازی فضای تبلیغات شهری به این مناسبت عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha