۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84876939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطار صنعت پوشاک گیلان بر روی ریل رشد قرار گرفته است

رشت- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: وجود ۴۰ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در حوزه تولید پوشاک بیانگر آن است که قطار صنعت پوشاک در استان بر روی ریل رشد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمور پور حیدری  عصر شنبه در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی بخش نساجی و پوشاک در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افزود: با توجه به توانمندی و رویکرد توسعه محور تولیدکنندگان پوشاک، تحقیقات و شناسایی بازارهای مصرف خارجی باید با حضور در نمایشگاه ها و فضاهای تخصصی تجاری کشورهای هدف آغاز شود تا برند کالای مرغوب ایرانی به نحو شایسته معرفی شود.
وی با بیان اینکه بازارسازی در حوزه پوشاک مستلزم شناسایی خرده فرهنگ های پوششی جوامع مختلف است، اظهار داشت: هر کشوری جذابیت های رنگ و طرح البسه مخصوص به خود را دارد که تولید کننده ما با هوشمندی کامل می تواند در بازار آنها نفوذ و عرض اندام کند.
پور حیدری با اشاره به بازدید از یک فروشگاه پوشاک به لزوم ازدیاد فروشگاه های یکپارچه و بزرگ تجاری در گیلان تاکید کرد و افزود: با عنایت به گردشگر پذیر بودن استان و ضرورت دسترسی ساکنان و مسافران به مایحتاج روزانه؛ از احداث مجتمع و فروشگاه های بزرگ تجاری حمایت و استقبال می شود.

تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان به همراه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان امروز شنبه از واحدهای صنعتی تولید کننده پوشاک مردانه؛ زنانه و بچه گانه و همچنین ملزومات کمک پزشکی بازدید کرد و از نزدیک چالش های آنها را ارزیابی و  رسیدگی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha