رییس هیات: سوارکاری البرز با اتحاد ایجاد شده روند رو به رشدی را طی می کند

کرج-ایرنا- رییس هیات سوارکاری البرز گفت: اتحاد ایجاد شده بین باشگاه داران، مالکان اسب، ورزشکاران، مربیان و خانواده ها موجب شده تا امروز شاهد روند رو به رشدی در این رشته ورزشی در استان باشیم که به جرات می توان گفت بی نظیر است.

«آرزو ملک» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هدف هیات سوارکاری البرز این است که نسل جدیدی از سوارکاران را برای آینده تربیت کند، این در حالی است که رسیدن به این مهم اگر چه پیش از این تصورمان این بود که با توجه به شرایط ایجاد شده از جمله افزایش سرسام آور قیمت اسب تا حدودی دور از ذهن می باشد اما امروز به مدد اتحاد ایجاد شده بین این زنجیره شاهد تحقق آن هستیم.

وی اضافه کرد: حلقه ایجاد شده بین مالکین اسب، مدیران باشگاه، مربیان، ورزشکاران و خانواده هایشان موجب شده تا یکدیگر را پشتیبانی و در موارد بسیاری نیز شاهد هستیم که مربیان اسب های گران قیمت شخصی خود را بدون هیچ گونه چشمداشتی در اختیار ورزشکاران قرار می دهند.

ملک با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در رشته سوارکاری البرز منحصر به فرد است اظهار داشت: نگاه ما بر روی ورزشکاران نونهالان و نوجوان تخصصی است و ما نیز بر همین اساس تلاش می کنیم تا از این وضعیت خوب ایجاد شده برای تربیت ورزشکارانی قوی و ملی پوش بهره بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مرتب رقابت های استانی در روزهای پایان هفته اشاره کرد و گفت: علاقمندان در حوزه کودک و نوجوان در رشته سوارکاری در البرز رو به  افزایش است و بر همین اساس در تلاش هستیم تا اسب های کوچک را در باشگاه های سوارکاری استان پرورش و این باشگاه ها را هر چه بیشتر فعال تر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha