۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84877346
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جدال سخت زارع با قلعه نویی، ملوان به فکر معجزه

۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84877346
جدال سخت زارع با قلعه نویی، ملوان به فکر معجزه

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور بازی سختی را با یاران قلعه‌نویی پیش‌رو دارد اما این تیم در انتظار معجزه است تا تیم گل‌گهر را در سیرجان شکست دهد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۴ شهریور ماه در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور باید در سیرجان رو در روی هم قرار گیرند که بی‌شک یاران مازیار زارع در این دیدار بازی بسیار سختی را مقابل یاران قلعه‌نویی پیش‌رو خواهند داشت.

ملوانان که فصل قبل با قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته یک، جواز حضور در مسابقات فصل جاری لیگ برتر را کسب کردند، طی چهار هفته گذشته نتوانستند نتایج خوبی را تصاحب کنند و فقط با ۲ تساوی در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

با این وجود ملوانان مصمم هستند که در دیدار برابر گل‌گهر با تمام توان خود حضور یافته و با پیروزی در این بازی خارج از خانه، ضمن کسب اولین پیروزی خود در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر شگفتی‌ساز هفته پنجم نیز قلمداد شوند.

این در حالی است که به طور حتم تیم ملوان برای کسب پیروزی، کار بسیار سخت و دشواری را پیش رو دارد و به همین دلیل اکثر طرفداران پرشور ملوان نیز به کسب یک امتیاز نیز راضی هستند اما پیروزی در این دیدار خارج از خانه می‌تواند ملوان را از انتهای جدول رده‌بندی جدا ساخته و تا حدی این تیم با سایر تیمهای انتهای جدول فاصله گیرد.

ملوانان در چهار دیدار قبلی خود، ۲ تساوی و ۲ شکست کسب کردند که کسب نتیجه مساوی ۲ بر ۲ این تیم در یک دیدار خارج از خانه که مقابل تیم نساجی حاصل شد، بهترین نتیجه قوهای سپید بندرانزلی تاکنون بوده است.  

اما در آن سوی میدان نیز قلعه‌نویی به فکر کسب هر سه امتیاز برابر ملوان است و هیچ چیزی جز پیروزی برای تیم گل‌گهر سیرجان در این دیدار خانگی راضی کننده نیست و به همین دلیل این تیم فقط برای تصاحب پیروزی مقابل ملوان صف‌آرایی خواهد کرد.

تیم گل‌گهر نیز در چهار بازی قبلی خود، یک پیروزی و سه تساوی کسب کرده که تنها پیروزی این تیم نیز در هفته اول رقابت‌ها و مقابل تیم تراکتورسازی تبریز بود که می‌توان گفت بهترین نتیجه شاگردان قلعه‌نویی نیز تاکنون همین بازی بود.

با وجود اینکه تیم گل‌گهر در سه بازی اخیر خود نتوانسته طعم شیرین پیروزی را بچشد در مقابل ملوان مصمم به پیروزی است تا از این دیدار خانگی سه امتیاز کسب کند و به طور حتم با یک ترکیب هجومی به میدان خواهد رفت.

این امر می‌تواند برای یاران مازیار زارع بسیار مناسب باشد تا این تیم در ضدحملات بتواند خطرساز بوده و با توجه به جلوکشیدن خط دفاعی گل‌گهر از شکاف‌های موجود در خط دفاعی این تیم بهره برده تا بتواند دروازه حریفش را باز کند.

جدال سخت زارع با قلعه نویی، ملوان به فکر معجزه

از سوی دیگر تیم گل‌گهر در چهار بازی قبلی خود موفق شد ۶ گل به ثمر برساند اما پنج گل نیز دریافت کرد تا نشان دهد که این تیم خط دفاعی متزلزلی دارد و ملوان می‌تواند از این نقطه ضعف حریفش بهره برده و با حملات و ضدحملات موثر دروازه این تیم را در سیرجان باز کند.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که در دیدار تیم‌های گل‌گهر و ملوان، تفکرات کدام مربی غالب می‌شود که در این بین حتی کسب یک نتیجه مساوی نیز می‌تواند برای ملوان مفید باشد و با یک امتیاز خارج از خانه در بازی بعدی خود به فکر پیروزی در دیدار خانگی باشد.

اما اگر این تیم بتواند تیم گل‌گهر را در سیرجان شکست دهد نه تنها شگفتی‌ساز هفته پنجم لیگ برتر خواهد شد بلکه با روحیه بسیار مناسب دربازی‌های آتی خود به میدان خواهد آمد تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد و از تیم‌های انتهای جدولی فاصله گیرد.

تا پایان هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور که ۱۶ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می‌کنند، گل‌گهر سیرجان با کسب ۶ امتیاز در مکان ششم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha