۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84877656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره رسانه‌ای افق در کردستان برگزار می شود

۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبر: 84877656
جشنواره رسانه‌ای افق در کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- مدیر موسسه فرهنگی رسانه‌ای افق کردستان گفت: جشنواره رسانه‌ای افق با محوریت امیدآفرینی فرهنگی و با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان برگزار می شود.

یاسین شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای افق در راستای سیاست کاهش آسیب های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری با سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و اضافه کرد: توسعه کیفی محتوای رسانه ای در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گسترش ارتباط صاحب نظران با رسانه های اثرگذار، تشویق خبرنگاران به تولید محتوای حرفه ای و  ایجاد شبکه رسانه ای اثربخش در حوزه اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

مدیر موسسه فرهنگی رسانه‌ای افق کردستان افزود: تشریح چالش های حاشیه نشینی، نقش رسانه ها در توسعه اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و کم برخوردار، واکاوی دلایل رشد مناطق حاشیه نشین، معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق کم برخوردار کردستان از مهمترین محورهای این رویداد رسانه ‌ای است.

شریعتی یادآور شد: آثار باید در قالب گزارش، خبر، یادداشت و تحلیل، مصاحبه، عکس خبری، اینفوگرافی و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی ادامه داد: توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیات داوران این جشنواره است.

مدیر موسسه فرهنگی رسانه‌ای افق کردستان گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار تولیدی خود در رسانه‌های استان را از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

شریعتی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را ۲۰ مهر سال جاری خواند و افزود: علاقه مندان می توانند راهنمایی لازم و فرم ثبت نام را از طریق شماره واتس‌اپ ۰۹۱۸۹۴۴۰۲۶۲ و ایمیل OfoghAward@gmail.com دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha