۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84877912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف تسهیلات غیرمجاز در خراسان جنوبی

۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 84877912
کشف تسهیلات غیرمجاز در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف تسهیلات غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و دستگیری سه متهم در این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کسب خبری مبنی بر اینکه یک شرکت روستایی اقدام به راه‌اندازی صندوق تسهیلات غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند کرده است، موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات جامع و بررسی اسناد و مدارک مشخص شد این شرکت با جمع‌آوری مقادیری وجوه نقد از مردم و اعضای شرکت تعاونی فاقد مجوز به میزان ۳۰ میلیارد ریال نزد یکی از بانک‌های خصوصی اقدام به واگذاری وام برای اعضا با سود غیرمتعارف و گاهی بدون سود به‌صورت دلخواه کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری کارآگاهان این پلیس و بررسی اسناد و مدارک مرتبط با موضوع، جرم تسهیلات غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال محرز شد و در این خصوص سه متهم نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha