وزیر بهداشت: راهپیمایی اربعین در انتقال تجربیات پزشکی ایران به کشورهای همسایه کمک می کند

ایلام - ایرنا - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور حرکت در مسیر دیپلماسی را از برنامه های در دستور کار این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: راهپیمایی اربعین در انتقال تجربیات کشورمان در حوزه های پزشکی و بهداشتی به کشورهای همسایه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام عین اللهی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری هایی در حوزه سلامت و بهداشت خواهیم داشت.

وی مهم ترین هدف این سفر را بازدید از زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی در بحث اربعین است  از بیشترین زوار از آن تردد می کنند بنابراین امروز از زیرساخت‌های این مرز بازدید می‌شود و در جریان کمبودها و کاستی‌هایی قرار خواهیم گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در حوزه سلامت زائران و وظایفی را بر عهده دارد، امروز نیز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه  خواهیم رفت و از این مرز نیز بازدید می کنیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و به همراه رییس سازمان اورژانس کشور با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل استانی دقایقی پیش وارد ایلام شد.

بازدید از پایانه مرزی و مرکز فوریتهای پزشکی پایانه مهران، بازدید از بازدید از استودیو سلامت شهر مهران، بازدید از بیمارستان امام حسین ( ع ) مهران و بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha