دبیرخانه طرح مسجد پایگاه ارتباط مردم با مسئولان قضایی اردبیل فعال است

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: دبیرخانه طرح مسجد پایگاه ارتباط مسئولین قضایی با مردم، فعال است و حل مشکلات شهروندان را بخصوص در محلات کم برخوردار پیگیری خواهد کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان اردبیل به ایرنا، سید عبدالله طباطبایی به همراه معاونان خود و برخی مسئولین اجرایی استان در مسجد آیت الله طالقانی محله ایران آباد اردبیل در راستای پیشگیری و حل و فصل معضلات و آسیب‌های اجتماعی محلات حضور یافت و بعد از استماع مسائل و مشکلات عمومی از زبان امام جماعت مسجد و نماینده اهالی به بررسی موضوعات پرداخت.

وی گفت: اردبیل شهر واحدی است و استماع این مطلب که در برخی محلات مختلف، اهالی حاضرند محل سکونت خود را با نازل‌ترین قیمت فروخته و محله را ترک کنند و علت آن نیز این است که با وجود پرداخت هزینه شهرنشینی، هیچ امکاناتی در محل وجود ندارد، در شان مردم شریف و ولایی دارالامان اردبیل نیست.

طباطبایی با اشاره به همراهی دادسرای مرکز استان در اجرای طرح های مختلف جمع‌آوری معدود اراذل و اوباش نوظهور گفت: مهمترین هدف قوانین بشری ایجاد فضای امنیت و آرامش برای شهروندان است و مهمترین موهبتی که در پرتو رعایت قانون نصیب انسان می شود امنیت، رفاه و آسایش ، احقاق حقوق و عدالت و جلوگیری از ظلم است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: رعایت قانون، یک ارزش است و خاطیان از قانون باید تاوان ناسپاسی خود را پرداخت نمایند. 

مسئولان قضایی استان اردبیل از چندی پیش در راستای دیدار مستقیم با مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنها، در مساجد حضور یافته و برای حل و فصل آنها تصمیم گیری و چاره‌اندیشی می کنند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و مرکز آن بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha