۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبر: 84878474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در جاده بندرلنگه ۶ فوتی برجا گذاشت

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبر: 84878474
تصادف در جاده بندرلنگه ۶ فوتی برجا گذاشت
عکس آرشیوی است

بندرعباس- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اثر تصادف بین ۲ دستگاه خودرو در جاده بندرلنگه –پارسیان ۶ نفر کشته و هفت تن مجروح شدند.

دکتر حسین قاسمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه  ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه شامگاه یکشنبه گزارش شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای بندر چارک، پایگاه شهری بندرلنگه و پایگاه جاده ای مغویه به محل حادثه، واقع در حد فاصل روستای بستانه و دیوان اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که بین ۲ خودرو پراید و برلیانس به وقوع پیوست؛ چهار نفر، از جمله دو دختر بچه هفت و ۱۱  ساله به علت شدت تصادف، در زمان وقوع حادثه فوت شدند و ۹ مصدوم دیگر، توسط آمبولانس های اعزامی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای بندر لنگه منتقل شدند.

این مسئول پزشکی ادامه داد: به دلیل شدت جراحات وارده و  وخامت حال دو نفر از مصدومان، یک مرد ۶۵ ساله و نوجوان ۱۴ ساله ، با وجود انجام اقدامات احیاء در بیمارستان فوت شدند و شمار فوتی های این حادثه به ۶ نفر رسید.

قاسمی یادآور شد: از هفت مصدوم حادثه حال یک نفر دیگر نیز وخیم است و ۶ نفر دیگر هوشیار و تحت نظر هستند.

تا لحظه مخابره خبر هیچگونه اطلاع رسانی از سوی پلیس راه و نیروی انتظامی درباره دلیل تصادف و دیگر جزییات آن انجام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha