۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84878591
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خیرین گیلانی ۲۱ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کردند

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 84878591
خیرین گیلانی ۲۱ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کردند

رشت - ایرنا - مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: با همت خیرین ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته دولت با پرداخت بیش از سه میلیارد ریال به آغوش خانواده بازگشتند.

رضا محمدی‌اصل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین خیرین بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیز به زندانیان نیازمند و خانواده هایشان کمک کردند.

وی عنوان کرد: کمک‌های خیرین برای آزادی زندانیان علاوه بر اجر معنوی موجب افزایش روحیه برای اصلاح و تربیت مددجویان می‌شود و با این عمل خیرخواهانه روزنه امید بازگشت این افراد گرفتار در حال تحمل کیفر را تقویت می‌کنند و بار روانی ناشی از آثار حبس را تقلیل می‌دهند.

وی، یکی دیگر از آثار این عمل خیرخواهانه را ارتقای حفظ تحکیم خانواده با آزادی سرپرست خانوارها دانست و بیان کرد: ضمن آنکه عملا این اقدامات خیرین می تواند روزنه امید را برای بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به زندگی دوباره گروه هدف را به اجتماع و جامعه بازگرداند.

مدیرکل زندان‌های استان ابراز امیدواری کرد که خیرین به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بیشتر در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا جمعیت بیشتری امکان بازگشت به خانه و خانواده خود را داشته باشند و خانواده های آنان بی سرپرست و با مشکلات عدیده رها نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha