۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبر: 84878976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خادمین موکب احباب‌الرضا(ع) ورامین عازم کربلای معلا شدند

ورامین- ایرنا- خادمین موکب‌ احباب‌ الرضا(ع) ورامین روز دوشنبه در آستانه اربعین حسینی و به منظور خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) عازم کربلای معلا شدند.

مدیر اجرایی موکب احباب‌الرضا(ع) شهرستان ورامین روز دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این موکب برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا در عمود ۸۴۰ مستقر می‌شود.

سیدرضا احمدی افزود: هم اکنون بیش از ۴۰ نفر از خادمان که از قبل به کربلای معلا اعزام شده بودند، در حال آماده سازی موکب و استقرار امکانات در این مکان مقدس هستند.

وی تصریح کرد: موکب احباب الرضا(ع) ۲۰ ساعت از شبانه روز نسبت به اسکان و پذیرایی از زائران پیاده اقدام کرده و خدماتی از جمله تعمیر ویلچیر، تعمیر کالسکه، خدمات درمانی محدود مشترک با عوامل عراقی، خیاطی کامل و کفاشی کامل را نیز به زائران در عمود ۸۴۰ ارائه می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان ورامین ۶ موکب در مسیر کربلای معلا مستقر کرده و به زائران امام حسین(ع) خدمات خود را ارئه می‌دهند.

موکب حضرت مسلم بن عقیل(ع) ، واقع در نجف، شارع علی‌ابن ابیطالب(ع)، پشت مسجد شاکری به مسئولیت سید عبدالله حسینی خدمات اسکان، تغذیه و پزشکی ارائه می‌کند.

موکب  احباب‌ الرضا(ع) در مسیر نجف اشرف به کربلای معلا و در  عمود ۸۴۰ به مسئولیت سیدرضا احمدی مستقر است.

موکب احفاد مالک اشتر در مسیر نجف به کربلا و عمود ۸۴۰ به مسئولیت محمدعلی شیرازی مستقر بوده و خدمات اسکان و تغذیه به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌کند.

موکب حضرت قائم (عج) در کربلای معلا، خیابان باب القبله، صحن عقیله(س) روبروی درب حرم امام حسین(ع) مستقر بوده و به مسئولیت حبیب امینی خدمات اسکان و تغذیه ارائه می‌کند.

موکب حضرت ابوالفضل(ع) مستقر در کربلای معلا، صحن عقیله(س) روبروی خیمه‌گاه به مسئولیت حافظ شیرازی خدمات اسکان و تغذیه به زائران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌کند.

موکب حضرت جوادالائمه(ع) در شارع الشهدا، سیطره بوبیات، بلوار شهید حسن زیلی به مسئولیت علی اصغر ترکمنی مستقر بوده و خدماتی نظیر اسکان و تغذیه ارائه می‌کند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha