به گزارش روز سهشنبه ایرنا از سازمان بازرسی کل کشور، در این بازدیدها به شرکت هواپیمایی زاگرس پیرامون فعال شدن فروش الکترونیکی و همراهی با طرح فروش پلکانی بلیت، تذکراتی داده شد که در پی این تذکر نحوه عرضه بلیت از سوی این شرکت هواپیمایی اصلاح شد.
احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور نیز پیشتر از ورود این سازمان به نظارت بر نحوه فروش بلیت سفر اربعین خبر داد و گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت و به منظور رعایت عدالت اجتماعی هشدار لازم به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران داده شده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به منظور پیگیری حقوق عامه به موضوع فروش بلیت سفر در ایام اربعین ورود کرده است افزود: این سازمان در راستای وظایف نظارتی خود و برای بررسی نحوه تعیین سقف قیمت بلیت، ضمن حضور در کمیته حمل و نقل و سوخت وزارت راه و شهرسازی، بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی را در دستور کار قرار داده است.
رحمانیان از استقرار بازرسان در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: به منظور نظارت مستمر سازمان هواپیمایی کشوری بر عملکرد ایرلاینها در راستای عرضه بلیت رفت و برگشت به متقاضیان بدون محدودیتهای اجباری و رصد این موضوع، بازرسان سازمان بازرسی در فرودگاه امام و سطح شهر مستقر خواهند شد و با گشت های مشترک با تعزیرات و سازمان حمایت و سازمان صمت و بازرسان سازمان هواپیمایی نظارت لازم را اعمال خواهند کرد.
وی تاکید کرد: اگر زائران شکایتی داشته باشند میتوانند به بازرسان مستقر در فرودگاه مراجعه کرده یا شکایات خود را به همراه مستندات در سامانه شکایات این سازمان ثبت کنند.
نظر شما