زمین چمن مصنوعی فوتبال استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران افتتاح شد

گچساران - ایرنا-زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت نفت شهر دوگنبدان شامگاه جمعه در آیینی با حضور مسئولان و جمعی از پیشکسوتان ورزش افتتاح شد.

به گزارش ایرنا،مدیر تیم های فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران در این آیین گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت نفت در زمینی به مساحت ۲هزار ۱۰۰ مترمربع احداث و بهره‌برداری شده است.

ابوالحسن غلامی اظهار داشت:احداث این زمین چمن مصنوعی به همراه حصار زمین آکادمیک فوتبال،حصار زمین شماره دو ورزشگاه و بازسازی زمین شماره یک با اعتباری حدود۳۰ میلیارد ریال به درخواست امور ورزش نفت و گاز گچساران  اجرا شده است.

وی  با اشاره به اینکه ۲۴ نورافکن در این زمین چمن نصب شده که هرگوشه زمین ۶ نورافکن قرار داردتاکید کرد:شرایط برای میزبانی خوب گچساران در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور آماده شده است.

مدیر تیم های فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران با یادآوری نزدیک شدن به مسابقات لیگ دسته دوم  فوتبال کشور تصریح کرد:  اجرای این طرح اقدام ارزنده ای برای میزبانی بهتر نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال است.

وی تاکید کرد:طرح های خوبی در زمینه توسعه اماکن ورزشی و رفاهی در دست ساخت است و  با هماهنگی خوبی که با همکاران امور ورزش صورت گرفته امسال شاهد تحول چشمگیر در بازسازی و تجهیز خوابگاه های ورزشی ، زمین های چمن و مکان های ورزشی خواهیم بود.

سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران نیز درباره آخرین روند آماده سازی نفت و گاز گچساران برای حضور در مسابقات امسال لیگ دسته دوم کشور گفت: دومین اردوی آماده سازی این تیم در بروجن به پایان رسیده است.

محمد حبیبی نژاد افزود: در مجموع دو اردو آماده سازی با هدف آماده سازی ، تمرین تخصصی بدنسازی و جذب بازیکن در پست های تخصصی به مدت ۱۵ روز در تهران و بروجن برگزار شد که از لحاظ کیفیت در سطح بسیار مطلوبی بوده است.

وی تصریح کرد:  پس از پایان اردو بروجن به اعضای تیم سه روز مرخصی داده می شود و پس از آن تمرینات  آماده سازی در گچساران آغاز می شود.

حبیبی همچنین از پیش بینی چند بازی تدارکاتی برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  تا قبل از شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال خبر داد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha