خسرو حیدری: بغض استقلال در آزادی ترکید/ ساپینتو هیجانی است و زود عصبانی می‌شود

تهران - ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به برد شیرین این تیم برابر نساجی گفت: ما امروز همان بازی که برابر پیکان کرده‌ بودیم را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه گرفتیم و بغض استقلال امروز در آزادی ترکید.

به گزارش ایرنا، خسرو حیدری در پایان دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران تصریح کرد: استقلال امروز خوب بازی کرد البته ما هفته قبل هم بازی خوبی برابر پیکان انجام دادیم اما آنها خیلی دفاعی بازی کردند و اجازه ندادند به دروازه پیکان برسیم.

وی ادامه داد: در بازی امروز خیلی زود موفق شدیم به گل برسیم و این کار را راحت کرد. البته یک صحنه مشکوک به پنالتی هم بود که داور نگرفت اما استقلال در هر صورت برنده این بازی بود.  

او با اشاره به شرایط پایان نیمه نخست و تنشی که به وجود آمد هم گفت: چیز خاصی نبود. تیم نساجی داور چهارم را تحت فشار قرار داده بودند و من در صدد بودم تا این مساله فشاری روی داور وارد نکند.  مربی ما فردی هیجانی است و زود عصبانی می‌شود اما تیم حریف هم روی نیمکت شیطنت‌هایی داشت، این‌ها در فوتبال طبیعی است و چیز خاصی نیست.

حیدری در مورد اینکه سایر بازیکنان استقلال چه زمانی در ترکیب قرار خواهند گرفت، تاکید کرد: برخی از بچه‌ها دیرتر به ما اضافه شدند و زمانی که به مرز آمادگی برسند در ترکیب قرا خواهند گرفت.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha