به گزارش خبرنگار ایرنا، به همین منظور سازمان اتکا در کنار دیگر دستگاههای اجرایی در عرصه خدمتگزاری اقدامات و فعالیتهای مختلفی برای رفاه حال زائران عتبات عالیات و پشتیبانی موثر از این سفر معنوی انجام داده است.
براساس این گزارش این خدمات در حوزه رفت و آمد، برپایی موکب برای اسکان و ارائه خدمات فرهنگی، غذایی، بهداشتی و پشتیبانی است.
به همین منظور تدارک و تامین ۱۲ دستگاه اتوبوس، تهیه بلیت و تدارک سفر هوایی برای اعزام ۱۳۰ نفر از کارکنان و تدارک و تامین پنج دستگاه اتوبوس و اعزام ۲۰۰ نفر از کارکنان از طریق زمینی، برپایی و تاسیس موکب در منطقه چذابه، برپایی موکب و محل اسکان در کرمانشاه در شهرستان اسلام آباد و تاسیس فروشگاه فرهنگی با سود صفر درصد از جمله این اقدامات بود.
همچنین ۱.۵ میلیون بطری آب معدنی، چهار میلیون بسته بیسکویت، سه هزار و ۶۹۴ عدد آبلیمو، یک هزار و ۷۸۲ جعبه خرما، سه هزار و ۵۷۷ بسته پنیر و ۵۰ کیلوگرم خاکشیر از سوی سازمان اتکا تهیه و ارسال شده و پنج چشمه سرویس بهداشتی در مرز جهت استفاده زائران احداث شده است.
نظر شما