۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84883809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زکات جمع آوری شده در زنجان ۸۰ درصد رشد دارد

۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبر: 84883809
زکات جمع آوری شده در زنجان ۸۰ درصد رشد دارد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: براساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۶ میلیارد تومان زکات در استان زنجان جمع آوری و ساماندهی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش دارد.

روح الله صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعامل و همکاری خوب مسوولان دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مناسب خیران نیک اندیش در برنامه های کمیته امداد موجب تحقق بالای ۱۰۰ درصدی برنامه هدف گذاری این نهاد در حوزه ساماندهی و جمع آوری زکات شده است.

وی، همچنین از ایجاد ۵۴۰ فرصت شغلی جدید تا پایان سال جاری در شهرستان طارم خبر داد و گفت: تلاش می شود با سرمایه گذاری مناسب در حوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف زمینه تامین استقلال اقتصادی و معیشتی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت در یک بازه زمانی مشخص فراهم شود.

این مسوول با تأکید بر نقش تاثیرگذار مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار داشت: با همین نگاه، جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند مستعد از محل کمک های مردمی در حال اجرا است و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران نیک اندیش زنجانی خدمات مطلوبی به دانش آموزان تحت حمایت در آستانه بازگشایی مدارس ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: زنجان به برکت مردم مومن و معتقد، جزو استانهای برتر کشور در پرداخت زکات است که پیشرو بودن استان در این حوزه نشان از ایمان، اعتقادات و باورهای عمیق دینی مردم پایتخت شور و شعور حسینی به انجام فرائض دینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha