جایگاه سیار عرضه سوخت در مرز باشماق مستقر شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: برای سوخت رسانی به ناوگان حمل و نقل زائران اربعین، یک جایگاه سیار در مرز باشماق مریوان راه اندازی شد.

جهانبخش نوکانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه اندازی این جایگاه سیار، برای رفاه حال زائران اربعین و تسهیل در کار سوخت رسانی به وسایل نقلیه و خدمات رسان بوده است.

وی با بیان اینکه جایگاه سیار بر پا شده مخصوص توزیع نفتگاز است، افزود: جایگاه ذکر شده با ظرفیت ۱۹ هزار لیتر برای اتوبوس و کاروان‌های حامل زائران در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر استانهای کرمانشاه و ایلام، منطقه کردستان به عنوان منطقه معین با ۸۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی آمادگی کافی و لازم را برای ارائه خدمت رسانی به زائران ‏اربعین دارد.

نوکانی با بیان اینکه این جایگاه صرفا برای خدمت رسانی به زائران اربعین ایجاد شده است، ادامه داد: جدا از آن، یک جایگاه عرضه سوخت مرزی در باشماق مریوان وجود دارد که به سایر خودروها خدمات می دهد.

وی به کمک‌های این شرکت به موکب های برپاشده در ‏استان و کربلای معلی اشاره کرد و افزود: در این راستا بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ‏تعداد ۳۰۰ کپسول گاز مایع به این موکب ها اهدا شده است.

در حال حاضر ۸۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

امسال با تصمیم وزارت کشور، مرز باشماق مریوان برای اولین بار جهت تردد زائران اربعین انتخاب شده است.

مریوان در ۱۲۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha