۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84884470
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه کردستان: شلیر رسولی افتخاری برای زنان کشور است

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: "شلیر رسولی" بانوی عفیفه مریوانی، الگو و افتخاری برای زنان کشور و استان است و عبرتی برای افراد شرور خواهد بود که قصد تعرض به ناموس مردم را دارند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی با حضور در منزل "شلیر رسولی"، ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: چنین حوادثی بسیار تلخ هستند و در حافظه‌ها خواهند ماند از طرفی دیگر اقدام این خانم، شجاعانه و دفاع از ناموس، شرف، حیثیت و اوج مسلمانی خود بود که با گذشت از جان خود آن را به نمایش گذاشت.

"شلیر رسولی" بانوی ۳۶ ساله ساکن شهر مریوان بود که هفته گذشته  برای ممانعت از تعرض یک فرد، خود را از پنجره ساختمانی به بیرون پرت کرد و بعد از چند روز بستری در بیمارستانی، پنجشنبه گذشته جان باخت.

سردار حسینی با بیان اینکه دستگاه های مرتبط با چنین افرادی برخورد قاطع خواهند کرد، اضافه کرد: اقدام مرحوم شلیر رسولی الگویی برای زنان استان خواهد بود که با تمام توان از شرف و آبروی خود دفاع می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خانواده داغدیده را دعوت به آرامش و صبوری کرد و افزود: اجازه دهید همه کارها از مجرای قانونی پیگیری شود و این فرد شرور به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

در این دیدار شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

وزیر کشور هم روز گذشته در سفر به مرز باشماق از مرگ شهادت گونه بانوی عفیفه مریوانی که جان خود را برای حفظ عفت خود از دست داد تجلیل و با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

احمد وحیدی که برای بررسی وضعیت پایانه مرزی باشماق برای تردد زوار اربعین حسینی به این مرز سفر کرده بود در جریان این سفر و در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت و تبریک  درگذشت شهادت گونه "شلیر رسولی" گفت: این واقعه ناگوار نشان از عفت و پاکدامنی زنان کُرد است که حاضرند جانشان را فدای حفظ عفت و پاکدامنی‌شان کنند.

وی اضافه کرد: نوع درگذشت این بانوی بزرگوار یک الگو و سرمشق نه تنها برای دختران و زنان کُرد است، بلکه الگویی برای همه زنان و دختران ایرانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha