۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84885267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی پرتغالی به کادرفنی ملوان اضافه شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبر: 84885267
مربی پرتغالی به کادرفنی ملوان اضافه شد

رشت - ایرنا - اریکو پینهال مربی اهل کشور پرتغال با نظر مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به عنوان دستیار به کادرفنی این تیم پیوست.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی روز دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار گفت: برای تقویت کادرفنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و به درخواست سرمربی این تیم، مسئولان باشگاه ملوان با پینهال پرتغالی به توافق رسیدند تا این مربی به عنوان یکی از دستیاران مازیار زارع در کادرفنی تیم ملوان حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: اریکو پینهال با ۳۹ سال سن سابقه مربیگری در تیمهای مختلفی را در کارنامه ورزشی خود دارد که آن جمله مربیگری در تیم های آلمریا اسپانیا و جیل ویسنته پرتغال اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان در خصوص آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی نیز افزود: با توجه به نظر مازیار زارع مسئولان باشگاه درحال مذاکره با چند گزینه هستند و امید است به زودی یک مهاجم گلزن و قدرتمند را جذب کنیم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل قبل در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حضور داشت با کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کرد و هم‌اینک نیز پس از انجام ۶ هفته از رقابتهای لیگ برتر با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha