مادر شهیدان «پازوکی» آسمانی شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶
کد خبر: 84886133
مادر شهیدان «پازوکی» آسمانی شد

تهران-ایرنا- «حاجیه خانم راضیه پازوکی» مادر شهیدان «اسداله و مسعود(بهروز) پازوکی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، پازوکی مادر شهیدان والامقام اسداله و مسعود(بهروز) پازوکی از شهدای شهرستان پاکدشت پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به لقاءالله پیوست.

پیکر این مادر شهید عصر امروز سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه در شهرستان پاکدشت تشییع و در گلستان شهدای ۱۰ امام به خاک سپرده می‌شود.

 مسعود یک فروردین ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد وی تا سوم راهنمایی به تحصیل پرداخت و سرهنگ سپاه بود که ازدواج کرد و صاحب ۲ پسر شد. این شهید گرانقدر در هفدهم مهر ماه ۱۳۸۰ با سمت فرمانده گروه تفحص در فکه بر اثر انفجار مین به شهادت رسید و در  بهشت زهرای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 اسدالله نیز ۲  اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۶ در روستای قوهه از توابع شهرستان پاکدشت به دنیا آمد و پس از اخذ طی کردن دوره متوسطه توانست مدرک دیپلم را اخذ کند، سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب ۲ پسر شد، سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۶۴ با سمت فرمانده گردان و مسئول واحد آموزش نظامی لشکر محمد رسول‌الله(ص) در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به شهادت رسید. پیکر وی را در گلزار شهدای روستای ۱۰ امام در شهرستان پاکدشت به خاک سپردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha