۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84886269
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اورژانس سبزوار برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین آماده‌باش داد

سبزوار- ایرنا- رییس اورژانس ۱۱۵ سبزوار گفت: این اورژانس با بسیج امکانات، برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

دکتر غلامعباس کافی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در طول جاده های سبزوار و مسیرهای رفت و آمد زائران اربعین و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) استقرار یافته اند که در زمان نیاز به زائران و مجاوران خدمات رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: همچنین مرکز فرماندهی عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به صورت ۲۴ ساعته فعال است و حوادث و ماموریتهای این مرکز را زیر نظر دارد و مرکز پایش و مراقبتهای بیماران نیز به صورت شبانه روزی  فعال بوده و بیماران اعزامی بین بیمارستانی را پایش و مراقبت می کند.

رییس اورژانس ۱۱۵ سبزوار گفت: علاوه بر آماده باش و فعالیت آمبولانس ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس نیز برای ماموریت‌های لازم در ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر در آماده باش کامل هستند.

دکتر کافی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، بهترین افتخاری است که نصیب کارکنان اورژانس ۱۱۵ شده است، ادامه داد: ۶ تن از کارشناسان این مرکز  نیز با ۲ دستگاه آمبولانس بنز و تجهیزات پیشرفته پزشکی، برای ارائه خدمات اورژانسی به زائران عتبات عالیات به مرز مهران اعزام شده اند.

اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و ۲ مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha