دومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند در اردبیل به کار خود پایان داد

اردبیل - ایرنا - دومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند و سومین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی با معرفی و تجلیل از صاحبان مقالات برتر در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی معمری دبیر علمی کنفرانس‌های ملی صیانت از منابع طبیعی و مدیریت سبز پسماند روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه این رویدادهای علمی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: از ۶۵۰ مقاله وارده به دبیرخانه این کنفرانس ها ۵۲۳ مقاله به صورت پوستر، ۷۸ مورد به صورت شفاهی ارائه و ۴۹ مورد نیز رد شد.

وی افزود: بیشترین محور و موضوع مقالات، شامل تغییر اقلیم و مخاطرات طبیعی بود و حدود ۶۰ مقاله را شامل می‌شد و اغلب مقالات از استان‌های تهران و اردبیل به دبیرخانه ارسال شده بود.

در دومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند در حوزه پوستر، اعظم اصغریان، سیده زهرا حسینی و هانیه سعادت به عنوان صاحبان مقالات اول تا سوم معرفی شدند و در حوزه ارائه شفاهی مقالات این کنفرانس نیز عناوین صاحبان مقالات اول تا سوم را به ترتیب امیر جوی بندیان، فاطمه سادات و بهاره جعفری کسب کردند.

در سومین کنفرانس ملی حفاظت از منابع طبیعی نیز در بخش پوستر مقام‌های اول تا سوم مقالات را به ترتیب نیلوفر محمدی، فریبا اسماعیلی و منصوره ملکیان و در بخش ارائه شفاهی مقاله نیز به ترتیب مریم شاهرخی، بنفشه یثربی و نازیلا علایی عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

سومین کنفرانس ملی مدیریت منابع طبیعی و دومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند از روز گذشته (دوشنبه) با حضور مسئولان و صاحب نظرانی از سطوح ملی، استانی و ملی در دانشگاه محقق اردبیل آغاز شده بود.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد دکتری در حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در ۱۱ دانشکده مشغول تحصیل هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha