۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در شهرک‌های صنعتی جنوب‌شرق استان تهران در حال احداث است

پیشوا- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار صاحبان صنایع، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در شهرک‌های صنعتی پیشوا و ورامین در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صادقی روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی مستقر در جنوب‌شرق تهران که در محل شهرک صنعتی پیشوا برگزار شد اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی، محلی مناسب برای توسعه فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی است و با اقدامات صورت گرفته در این مناطق، زمینه برای تولید و اشتغال فراهم شده است.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، و فعالیت‌های اجرا شده در آن، از مشکلات کمتری نسبت به سایر مناطق برخوردارند ولی این امر منجر به این نمی‌شود که از سایر نیازهای این شهرک‌ها غافل شویم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای شهرک صنعی شهرستان پیشوا، آسفالت معابر، تأمین روشنایی و احداث و استقرار آتش‌نشانی است که این واحد هفته آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی گفت: طراحی تصفیه خانه و تکمیل دکل تلفن همراه از مهم ترین پروژه ها در این شهرک است که در دستور کار قرار دارد.

۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در شهرک‌های صنعتی جنوب‌شرق استان تهران در حال احداث است


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرک‌های صنعتی قرچک و ورامین گفت: احداث مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر ورامین، محوطه سازی شهرک صنعتی سالاریه ورامین و توسعه شهرک صنعتی، آسفالت معابر و تأمین روشنایی معابر شهرک صنعتی قرچک در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: پس از ۲۰ ماه در ۴ شهرک صنعتی ورامین، قرچک و پیشوا،  پست برق سیار با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شد و همزمان با هفته دولت ، عملیات احداث پست دائمی ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک آغاز شد.

وی گفت: امسال در شهرک صنعتی پیشوا ۲۲۰ میلیارد ریال طرح، شهرک صنعتی یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال و در شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاریه ورامین ۳۶۰ میلیارد تومان طرح در حال احداث است که مهمترین آن، احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha