۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 953
کد خبر: 84886602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار هرمزگان: کمک به تامین زمین باند دوم فرودگاه بندرعباس در دستور کار است

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: در راستای افزایش پروازهای آینده، برای تامین زمین باند دوم فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به اداره‌کل فرودگاه‌های این استان کمک می‌کنیم.

احسان کامرانی روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان اظهار داشت: این استان به سرعت در حال پیشرفت و توسعه بوده و لازم است همزمان زیرساخت‌ها هم تامین شود.

وی ادامه داد: امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقلی و به خصوص حمل و نقل هوایی هم در این راستا بایستی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و رشد کند و جایگاه اداره‌کل فرودگاه‌ بندرعباس از هفت یا ۹ به جزو پنج فرودگاه برتر کشور برسد.

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی نظیر ایجاد پتروپالایش شهید سلیمانی و مکران تنها گوشه‌ای از برنامه‌های توسعه ای این استان است و هرمزگان تا سه سال آینده حرف اول را در زمینه فولاد و پتروپالایش خواهد زد.

معاون استاندار هرمزگان ابراز داشت:‌ بنابراین یکی از نیازهای آینده افزایش تعداد پروازها در فرودگاه‌های هرمزگان و بندرعباس، ابوموسی و بندرلنگه است تا بتوان پاسخگوی رشد و تقاضای آینده بود.

کامرانی با اشاره به درحال بهره‌برداری نبودن سامانه ILS در فرودگاه بین المللی بندرعباس، گفت:‌ انتظار داریم در حوزه‌های مرتبط با فرودگاه بین المللی بندرعباس مانند سامانه ILS اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha