۴۰۰ هزار زائر اربعین در موکب های گچساران پذیرایی شدند

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: بیش از  ۳۸۰ تا ۴۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی  از ابتدای شروع فعالیت  موکب ها در نیمه اول شهریور امسال تاکنون به صورت رفت و برگشت  در این شهرستان پذیرایی شده اند.

روانبخش دیهیم خوب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عاشقان اباعبدالله حسین (ع) در ۱۳ موکب در سطح شهر و روستاهای گچساران کار خدمات‌رسانی به زائران را به عهده دارند.

وی بیان کرد: از این تعداد موکب، بیش از پنج مورد در سطح شهر و مابقی بیرون از این شهرستان کار خدمات رسانی به زائران اباعبدالله حسین (ع)  را انجام می دهند.

دیهیم خوب اظهار داشت: بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر کار خدمت به کاروان های حسینی در موکب های این شهرستان را برعهده گرفته اند.

وی ادامه داد: همه هزینه های پذیرایی در سه وعده شبانه روز را شهروندان ولایتمدار این شهرستان به صورت نقدی و غیرنقدی تامین می کنند.

دیهیم خوب افزود:  همچنین کادر پزشکی و پرستار بصورت شیفتی (داوطلبانه) در این موکب های این شهرستان  خدمات درمانی انجام می دهند.

فرماندار گچساران افزود: موکب های مستقردر این شهرستان  تا ۲روز پس از اربعین حسینی (۲۸ شهریور امسال)برای میزبانی زائران اربعین حسینی دایر هستند.

دیهیم خوب ابراز کرد: موکب های این شهرستان  برای خدمت رسانی به زائران اربعین پس از ۲ سال محدودیت‌های کرونا امسال بار دیگر با عشق به اباعبدالله حسین (ع)  از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.

 وی تصریح کرد: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن همسایگی خوزستان یکی از گذرگاه های کاروان های اربعین حسینی است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha