آخرین مهلت ارسال اثر به ویژه برنامه «مهر سینمای ایران» ۳۱ شهریور است

تبریز - ایرنا - معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه آخرین مهلت تحویل آثار به ویژه‌ برنامه «مهر سینمای ایران» ۳۱ شهریور است، ادامه داد: با توجه به محدودیت زمان برای ارسال آثار به این ویژه برنامه، امکان تمدید زمان تحویل آثار میسر نخواهد شد.

علی محرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ویژه‌ برنامه «مهر سینمای ایران» دهه دوم مهرماه با هدف تحقق استمرار پویایی و طراوت در محیط سینمای استان برگزار می شود، افزود: این ویژه برنامه در راستای توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم و معرفی بهترین های سینمایی استان در رشته های مختلف برگزار می شود.

وی اظهار داشت: فعالان عرصه فیلم و سینمای استان برای شرکت در این ویژه برنامه سوابق فعالیت‌های سینمایی خود را به همراه مدارک و مستندات شامل گواهی حضور در جشنواره های بین المللی، ملی، منطقه‌ای، استانی و شهرستانی دارای مجوز به دبیرخانه این برنامه واقع در تبریز خیابان استاد شهریار مجتمع فرهنگی و سینمایی ۲۲ بهمن تبریز (سینما ناجی)- گروه امور سینمایی و سمعی بصری ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: فعالان این عرصه همچنین مستندات دریافت جوایز از جشنواره‌های بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای، استانی و شهرستانی دارای مجوز، مستندات فیلم‌های تولید شده دارای مجوز از مراجع قانونی و تالیف و ترجمه کتاب مرتبط با رشته های مختلف سینمایی، آثار پژوهشی در رشته‌های مختلف سینمایی، مدرک تحصیلی مرتبط (بازه زمانی ملاک نیست) و درجه هنری در رشته مرتبط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (بازه زمانی ملاک نیست) به دبیرخانه ارسال کنند.

وی یادآوری کرد: رشته‌های مرتبط برای شرکت در این ویژه‌برنامه شامل کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری، انیمیشن، سینماداری، آموزشگاه سینمایی، پژوهشگران سینما و تهیه کننده فیلم‌های سینمایی است.

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این ویژه برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور، صدا و سیما، حوزه هنری، سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، سازمان بسیج هنرمندان و انجمن های سینمای جوان، سینماگران، خانه مستند و پویانمایی استان برگزار می شود.

محرمی، افزود: برگزیدگان استانی به همراه مستندات برای داوری در سطح ملی به معاونت مطالعات و توسعه فناوری سینمایی سازمان سینمایی و سمعی بصری معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha