بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین بین استان بوشهر و مرز شلمچه جابه جا شدند

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار و ۳۴۴ زائر اربعین در قالب ۷۳۵ سفر از این استان تا مرزشلمچه و بالعکس جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: با توجه به اینکه در روزهای اخیر میزان اعزام‌ها از بوشهر کاهش یافته است، نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر در شلمچه مستقر هستند و زائران بازگشتی از عراق را به استان منتقل می کنند.

وی از آمادگی این اداره کل به منظور بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مرکزی اربعین، میز خدمت  اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای برای رسیدگی به شکایات زوار در پایانه مرزی شلمچه مستقر است که  تاکنون تخلفی مشاهده نشد ه و شکایتی نیز به ثبت نرسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در پایان به زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند توصیه کرد سفر خود را به روز اربعین موکول نکنند.

وی تاکید کرد: زائران پیش از اربعین خود را به پایانه‌های مرزی برسانند تا بتوان برنامه‌های درنظر گرفته شده برای بازگشت آنان را عملیاتی کرد و در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، مرز ورودی خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی برای اعزام ناوگان حمل و نقل به مرزها آنگونه که باید صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha