۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84887580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلدان هایی برای پویش "سلام بر حسین(ع) " در گیلان

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبر: 84887580
گلدان هایی برای پویش "سلام بر حسین(ع) " در گیلان

رشت- ایرنا- اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان در آستانه اربعین حسینی به منظور فرهنگسازی نسل نو پویشی زیست محیطی با عنوان "سلام بر حسین(ع) " تعریف کرده و از اعضای چهار تا ۱۲سال کتابخانه های عمومی این استان خواسته است به این پویش بپیوندند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس این پویش ۳۵۰ گلدان با بذر گندم در اختیار کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته تا به اعضای کودک کتابخانه ها اعطا شود.
مجید زمانداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پویش یاد شده کودکان ۴ تا ۱۲ سال برای شرکت در «پویش سلام بر حسین(ع)» با از فرآیند کاشت بذر و آب دادن آن با عبارت «سلام بر حسین(ع)» در کتابخانه با کمک والدین یا کتابدار، فیلم و تصویر تهیه کنند و پس از درج مشخصات، آن را در سامانه بارگذاری کنند.
وی ادامه داد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند فیلم‌ها و تصاویرشان را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با هشتگ‌های #پویش_سلام_بر_حسین و #نهاد_کتابخانه_های_عمومی_کشور و ذکر (منشن) کردن صفحه نهاد با شناسه iranplir منتشر کنند.
زمانداری همچنین بیان کرد : در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی پویش کتابخوانی با مضامین حسینی در حال برگزاری است که گروه های سنی متعدد می توانند با حضور در سایت اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان به این پویش بپیوندند.
گیلان دارای ۸۵ کتابخانه عمومی زیر پوشش نهاد کتابخانه های عمومی گیلان است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha