رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت مازندران آغاز شد

ساری -ایرنا- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت دیدار و تجلیل از خانواده های معظم ۱۰هزارو ۴۰۰شهید مازندران با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان(عج) و با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده عالی دولت در این استان شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سه‌شنبه در آیین آغاز این رزمایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس مازندران گفت: دیدار و تجلیل از خانواده ها از منویات رهبر معظم انقلاب است که  همواره باید تداوم یابد.

محمود پاکدل با بیان این که این رزمایش  آغاز کار است و باید تمامی مسایل و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا حل و فصل شود، افزود: مسوولان در این دیدار به نمایندگی از نظام با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار می کنند.

وی ادامه داد: امروز این رزمایش در خانه هایی عملیاتی می‌شود که بیت شهدا است؛ شهدایی که مروج فرهنگ  شهادت و ایثار هستند.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت که حرکت انقلابی ایثار و شهادت از خانه این شهدا شروع شد؛ به طور یقین حضور در جمع خانواده شهدا و همنشینی با آنان سبب تقویت گام‌های برداشته شده در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت شده و  خستگی ها از بین می رود.

پاکدل تصریح کرد: سبک زندگی دینی در این خانواده ها ترویج می‌شود ؛ والدین و همسران شهدا  و ایثارگران نخبگان جامعه هستند، والدینی که ۲ تا سه فرزندانشان را روانه جبهه و جنگ کردند و تقدیم این نظام کردند.

رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت مازندران آغاز شد

فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این رزمایش با اظهار این که بار دیگر ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود در اربعین حسینی تمدن بزرگ اسلامی را نهادینه تر کردند افزود: اراده الهی با دل های پولادین جوانان نسبت به ولایت پذیری سبب گسترش نظام جمهوری اسلامی شده است.

سردار سیاوش مسلمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دفاع مقدس و حریم ولایت بیان کرد: در این رزمایش یک هزار و ۲۰۰ تیم با حضور فرمانداران، مسوولان سپاه، امامان جمعه و دیگر مسوولان با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار و از آنان تجلیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha