۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84892398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگداشت هفته دفاع مقدس با یک‌هزار برنامه در گیلان

رشت - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده یک‌هزار و ۵۱ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهرهای استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری روز سه‌شنبه در نشست خبری ویژه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: این برنامه‌ها در کمیته‌های هشتگانه از جمله برنامه عملیات و رزمایش، نیروی انسانی، فرهنگی هنری، رسانه و روابط عمومی، اقشار متخصصین، کمیته رژه، ورزشی و تربیت‌بدنی و نیز امور بانوان برنامه ریزی و اجرایی و سپس بررسی و پس از آن اعلام شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار "ما قوی هستیم" اجرا خواهد شد و از جمله مهمترین آنها می‌توان به دیدار وبیناری رزمندگان با رهبر معظم انقلاب، رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدای گیلان، ویزیت رایگان و برپایی میز خدمت تخصصی در شهرهای مختلف گیلان اشاره کرد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: همچنین افتتاح نمایشگاه رزمی - فرهنگی دقاع مقدس در پیاده‌روی فرهنگی میدان شهرداری رشت، برپایی بیش از یکصد برنامه یادواره شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس گیلان، بزرگداشت مقام سرباز، دیدار با خانواده شهدا و پویش سلیمانی‌ها ویژه توزیع لوازم تحریر بین دانش آموزان از دیگر برنامه های این هفته است.

سرهنگ منشوری به مقاومت و همبستگی ملت در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: به طور معمول جنگ با خصوصیت ویرانگری و آوارگی تهدیدزاست اما می‌توان با شاخصه‌هایی تبدیل به فرصت شود و در دفاع مقدس نیز اینگونه بود که به باورهای والای انسانی و ایمانی نیز دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس مردم ما با اتحاد وهمدلی به پیروزی رسیدند و هم اینک نیز کشور ما بسیار قدرتمند است که در شاخصه‌های قوی بودن می‌توان به معنویت و نزدیکی به خدا، ولایت پذیری، وحدت و همبستگی اشاره کرد.

 وی عنوان کرد: ملت ایران با این خصایص برجسته انسانی و دینی توانستند نه تنها در جنگ تحمیلی پیروز شوند که قادر شدند چنگال جهانخواران و چکمه‌های استکباری را از روی گلوی محرومان و مستضعفان جهان بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha