۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84892532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار البرز به شهرداران و شوراهای اسلامی شهر برای افزایش دیدارهای مردمی

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: در دیدارهای مردمی مراجعان فراوانی برای موضوعات و مشکلات شهری داریم، لذا از شهرداران و شوراهای اسلامی شهر انتظار می رود که دیدارهای بیشتری را با مردم داشته باشند و آنان را از برنامه های خود مطلع کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی  روز سه شنبه در دیدار چهره به چهره با شماری از مردم استان البرز افزود: برخی مسایل در چارچوب قانون قابل حل نیستند بنابراین باید مردم را اقناع کرده و آنها را به سمت مسیر درست راهنمایی کنیم.

وی گفت: اکنون شهرک های صنعتی استان البرز به تعداد بالایی نیروی کار نیاز دارند ، ولی باید رویکرد افراد نیز تغییر کند چراکه اشتغال در امور اداری و ستادی برای تمامی افراد، ممکن نیست.
استاندار البرز افزود: در زمینه تسهیلات و معرفی افراد کم بضاعت به مراجع مربوطه نیز مراجعان قابل توجهی داریم که البته همراهی خوبی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان را شاهد هستیم.
عبداللهی افزود: قرارگاه های تخصصی مانند اجتماعی، اشتغال و مسکن با هدف اقدام عاجل در جهت رسیدگی به دغدغه های مردم راه اندازی شده اند که در یک مدت منطقی به نتایج خوبی خواهیم رسید.
وی گفت: با راه اندازی قرارگاه اجتماعی، تاکنون دستاوردهای ملموسی در ۶۶ محله کم برخوردار استان البرز رقم خورده که به طور حتم تداوم و استمرار خواهد داشت.
استاندار البرز افزود: تمام این امور با هدف کسب رضایتمندی مردم و توسعه همه جانبه استان دنبال می شوند.

دیدار  سه شنبه استاندار البرز با ۶۴ تن از مردم شریف استان صورت گرفت و طبق روال سه شنبه هر هفته در دیدار چهره به چهره با مردم،  استاندار البرز پس از شنیدن دغدغه ها و موضوعات آنان، دستور لازم را برای رسیدگی به درخواست های مردمی صادر کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha