۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84894365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: مسوولان رفتار دلسوزانه و ایثارگرانه داشته باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: توقع از مسوولان و تلاشگران عرصه اداره کشور این است که ایثارگرانه و دلسوزانه، جهادگرانه و همراه با امید برای خدمت به مردم گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در آیین تقدیر از ۹ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس استان کردستان در سنندج اظهار داشت: رفتار ایثارگرانه و از خودگذشتگی از ملزومات یک مسوول در نظام است، یعنی باید برای خدمت به اسلام و انقلاب جان خود را بدهد.

وی بر لزوم تلاش مضاعف مدیران برای خدمت بهتر به مردم تاکید و اضافه کرد: در نظام اسلامی باید ضمن اداره جامعه، رفتار جهادی داشته تا شاهد رونق و توسعه در بخش های مختلف باشیم.

توجه به مردم، اخلاق گرایی و وقت بسیار گذاشتن از دیگر مواردی بود که نماینده ولی فقیه در کردستان به آن اشاره داشت و افزود: از مدیران این توقع را داریم که رفتاری امیدوارانه داشته باشند و بر طبل ناامیدی نکوبند.

حجت الاسلام پورذهبی به وقایع و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: شاید اشتباهی صورت گرفته باشد اما نباید زحمات نیروی انتظامی نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه برخی بدشان نمی آید ایران هم مانند عراق و افغانستان شود، اظهار داشت: عده ای انگار خوشحال هستند که این اتفاقات روی داده و به دنبال همچنین فرصتی برای ایجاد ناامنی در کشور هستند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان هم اظهار داشت: هر چه از دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، بیشتر به رشادت شهدا، رزمندگان و ایثارگران، ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) پی می بریم، چرا که آمریکا و ۵۰ کشور از عراق حمایت کردند.

سردار ذبیح‌الله مالکی با بیان اینکه امروز ۱۱ ستاد همایش تجلیل از پیشکسوتان در استان حال برگزاری است، افزود: امروز به طور نمادین و به مناسبت چهل و دومین سالگرد دوران دفاع مقدس، از ۴۲ پیشکسوت آن دوران تجلیل می‌شود.

در این آیین به صورت نمادین از ۴۲ پیشکسوت دوران دفاع مقدس استان کردستان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha